Ελευθερία Φραντζεσκάκη
Σπουδές και Ακαδημαϊκή Πορεία
Η Ελευθερία Φραντζεσκάκη είναι απόφοιτη του Τμήματος Ιστορίας, Αρχαιολογίας και Διαχείρισης Πολιτισμικών Αγαθών του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου. Σύντομα θα είναι κάτοχος Μεταπτυχιακού Τίτλου στη Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία, με ειδίκευση στις Νέες Θεωρήσεις και Προοπτικές, στο ίδιο πανεπιστήμιο. Παράλληλα, παρακολουθεί το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα «Επιστήμες της Αγωγής» του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου.
Έχει παρακολουθήσει πλήθος σεμιναρίων και κατέχει πιστοποιήσεις στον τομέα της εκπαίδευσης. Επιπλέον, ολοκλήρωσε το ετήσιο πρόγραμμα 450 ωρών «Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση» του Πανεπιστημίου Αιγαίου, το οποίο περιλάμβανε τις Διδακτικές Ενότητες: Μέθοδοι Ανίχνευσης Αναπτυξιακών Διαταραχών, Διαταραχή Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητα (ΔΕΠ-Υ), Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ), Διαχείριση και Τροποποίηση Προβλημάτων Συμπεριφοράς, Σχολική Συμβουλευτική και Νομοθεσία Ειδικής Αγωγής, καθώς και Διοίκηση Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής.
Παραμένει διαρκώς ενημερωμένη, παρακολουθώντας ημερίδες, ομιλίες και εκπαιδευτικά προγράμματα.
Διδακτική Εμπειρία
Κατά τη διάρκεια των προπτυχιακών της σπουδών, εργάστηκε ως καθηγήτρια φιλολογικών μαθημάτων παραδίδοντας ιδιαίτερα σε μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου, ενώ παράλληλα αναλάμβανε τη μελέτη όλων των μαθημάτων μαθητών Δημοτικού. Έχει επίσης εργαστεί σε φροντιστήρια, όπου ασχολήθηκε τόσο με τη στήριξη μαθητών Δημοτικού όσο και με τη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων σε Γυμνάσιο και Λύκειο.
Προσωπικά Χαρακτηριστικά και Επαγγελματική Φιλοσοφία
Η Ελευθερία αποτελεί αναπόσπαστο μέλος της ομάδας μας, χάρη στον ακέραιο χαρακτήρα της, την αγάπη της για τα παιδιά και τον επαγγελματισμό της. Δίνει ιδιαίτερη έμφαση στις ανάγκες και την ψυχολογία κάθε μαθητή, προσαρμόζοντας το μάθημα ώστε να επιτυγχάνεται το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα. Διακρίνεται για την υπομονή και την αφοσίωσή της, βοηθώντας τους μαθητές να αναπτύξουν πλήρως τις δυνατότητές τους.
Παράλληλα, διατηρεί στενή επικοινωνία με τους γονείς, παρέχοντας αναλυτική ενημέρωση για την πρόοδο των παιδιών και δείχνοντας πάντα προθυμία να ακούσει και να συζητήσει τους προβληματισμούς τους.